ניהול חשבון טיקטוק

ניהול חשבון טיקטוק

 

טיקטוק היא השחקנית החדשה והפופולרית במגרש המשחקים של הרשתות החברתיות. זוהי אפליקציית שיתוף סרטונים שזוכה ב- 3 השנים האחרונות להצלחה אדירה, בעיקר בקרב הדור הצעיר (בני הנוער), אך לא רק.

ההצלחה האדירה של טיקטוק הביאה לכך, שגם היא הפכה להיות פלטפורמת שיווק מאוד אפקטיבית לעסקים ולמותגים שרוצים להגיע אל קהל יעד נרחב.

ניהול חשבון טיקטוק – האם כל אחד יכול?

ניהול חשבון טיקטוק הוא לא עניין מסובך, ולראיה, אנו עדים למאות מיליוני המשתמשים הצעירים שמעלים סרטוני רשת בקצב שבו הם ממצמצים.

עם זאת, עבור עסקים ומותגים שמנצלים את הפלטפורמה לקידום ושיווק, ניהול חשבון טיקטוק צריך להיעשות מתוך חשיבה אסטרטגית. גם כאן, כמו ביתר הרשתות החברתיות יש חשיבות מכרעת לתוכן המודעות, סוג המודעות שבוחרים לפרסם, תזמון המודעות ועוד.

זקוקים לניהול חשבון טיקטוק עסקי? מומלץ תמיד לפנות למומחים!

עד כמה הפלטפורמה יכולה להועיל לעסק שלך?

טיקטוק היא בין הרשתות החברתיות המדוברות והפופולריות ביותר בארץ ובעולם. היא מאפשרת לחלוק סרטוני וידאו קצרים בני 15-60 שניות, ליצור קשרים חדשים, לאסוף לידים, להגדיל את הטראפיק באתר, ליצור מודעות לשיווק העסק, לקבל חשיפה ולהפיץ מידע.

אף על פי שהאפליקציה מציעה תוכן קליל ומהנה, אין זה מונע גם ממותגים ועסקים או נישות רציניות יותר לנצל את כל היתרונות שהיא מציעה, ולרתום אותם לטובת שיווק, קידום ופרסום.

רוב המשתמשים באפליקציית טיקטוק הם בני 13-30. חתך הגילאים הזה מאפשר לכל יוצר תוכן בטיקטוק להגיע בקלות אל מגוון של קהלים שונים, אותם ניתן לפלח לפי פרמטרים שונים כמו מגדר, גיל, תחומי עניין ועוד.

פרסום סרטונים בטיקטוק יכול לשמש לצורך הפצת מידע, עריכת סקרים, שיווק מוצרים ועוד. הסוד טמון ביצירת סרטונים משעשעים וקריאייטיבים, שמשרתים את האסטרטגיה השיווקית של המותג, שומרים על הערכים של המותג ומציעים למשתמשים כמה שניות של הנאה.

אילו תכנים מפרסמים בטיקטוק?

כאמור לעיל, טיקטוק היא אפליקציית שיתוף של סרטונים. היא בידלה את עצמה מיתר הרשתות החברתיות בכך שאפשרה למשתמשים ליצור אתגרים ויראליים, פעילויות , ליפסינג וקטעי ריקוד, שמציעים גם הנאה לצופים וגם הפקת סרטונים מהנה וקלילה.

התכנים בטיקטוק נחשבים לתכנים הכי אותנטיים שמתפרסמים במרחבי הרשתות החברתיות, ולא אחת הם מספקים ערך מוסף לגולשים. השילוב של שני המרכיבים הללו – אותנטיות וערך מוסף – הם שהופכים סרטון להצלחה רשתית ומגדילים את הפוטנציאל שלו להפוך לויראלי.

האם משתלם לשווק בטיקטוק?

אף על פי שאפשרות הקידום של טיקטוק חדשה יחסית, אי אפשר להתעלם מכמה עובדות, שמבטיחות תוצאות עוצמתיות עבור מי שידע לנצל את הפלטפורמה הזו בחוכמה:

  •       מידי חודש צופים כ- 3 מיליון ישראלים בסרטוני טיקטוק שונים.
  •       מספר הצפיות החודשיות בישראל עולה על 6.2 מיליארד.
  •       גולש ממוצע פותח את אפליקציית טיקטוק 6 פעמים ביום.

הנתונים שמצויינים לעיל חושפים את העוצמה שיש לשיווק בטיקטוק. מותגים שמבינים זאת לא מהססים לקדם בטיקטוק, וככל הנראה, זוכים להצלחות אדירות.

ניהול חשבון טיקטוק – עד כמה זה פשוט?

השימוש באפליקציית טיקטוק פשוט מאוד. האפליקציה מאפשרת לשלב מבחר של אפשרויות, כמו טקסטים, פילטרים ועוד. השימוש הנוח והקל מאפשר להציג תוכן בקלילות וללא מכירה אגרסיבית של מוצרים. פרט לכך, האפליקציה מציעה מגוון של יתרונות, כמו תפוצה נרחבת, יכולת לעקוב אחר ביצועי הסרטונים שמועלים לאפליקציה ועוד.

עם זאת, מי שרוצה להתמקצע בניהול חשבון טיקטוק ולהפיק תוצאות איכותיות יותר יכול לעבור סדנת טיקטוק או ללכת להרצאה, בה ניתן לקבל מידע על כל העדכונים והחידושים של האפליקציה שמשגעת את העולם.

 

 

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp