ניהול עמוד טיקטוק

ניהול עמוד טיקטוק

ניהול עמוד טיקטוק יכול להישמע כמו משהו פשוט למדי. אולם, על מנת להשתמש בפלטפורמה הפופולרית והעוצמתית הזו, נדרש מעט ידע מקדים, שיזניק את הסרטונים שלכם ויבטיח שתייצרו תוכן מעניין יותר.

 

מה עומד מאחורי עמוד טיקטוק מצליח?

 

הסוד של עמודי הטיקטוק המצליחים ביותר הוא יצירתיות. פלטפורמת שיתוף הסרטונים הקלילה לכאורה, מבוססת על קריאייטיב שמאפשר לכל יוצר תוכן להתבלט ולבדל את עצמו מיתר הטיקטוקיסטים.

 

כיצד תהפכו כל סרטון להצלחה?

 

פלטפורמת טיקטוק מאפשרת ליוצרי סרטונים לנצל טכניקות עריכת וידאו שיכולות לקחת כל סרטון לשלב הבא. להלן 8 הטכניקות המובילות באפליקציה:

  1.     חפצים מעופפים – מצלמה יציבה וטכניקת זריקה עקבית הם כל מה שאתם צריכים כדי לשלוט בטכניקה המהנה הזו, המשתמשת באובייקטים שהמצולם זורק למצלמה כדי לעבור מסצנה אחת לאחרת.
  2.     ווידאו 360 – טכניקת מעבר זו היא דרך קלה לחבר סרטונים ולהוסיף אנרגיה מהנה רק באמצעות לחצן ההקלטה. השתמשו באובייקטים בחזית כדי לעזור ליצור מעבר חלק מווידאו לווידאו.
  3.     החלפת בגדים מיידית – שנו את הלבוש שלכם במקום עם המעבר החלק הזה. כדי להוסיף אפקט נע ייחודי, אפשר לצלם את האוביקט נע או הולך על הליכון.
  4.     נפילת מצלמה – השתמשו במעבר הזה כדי לעקוב אחר האוביקט המצולם בצורה דרמטית יותר מסצנה לסצנה. זה טריק נהדר לחשיפת אפקט לפני ואחרי!
  5.     אפקט צף – צרו רושם של ריחוף באוויר עם המעבר המהנה הזה  בקשו מהמצולם לקפוץ ולנוע בדרכים ייחודיות בכל לכידה כדי לתת אשליה שמישהו מרחף וזז בסצנה.
  6.     תפיסת פרספקטיבה – יצירת אשליה של תפיסת חפץ מרחוק והחזקתו ביד בפתאומיות. ביישום הטכניקה הזו חשוב לשים לב לפרספקטיבה של המצלמה כדי שהאובייקטים ייראו טוב יותר ביד של המצולם.
  7.     גילוי פתאומי – ניתן להשתמש בטכניקה זו כדי לעבור בין אובייקטים שונים או כדי להציג כיצד מוצר מסוים נוצר. מומלץ להוסיף יותר עניין על ידי שילוב אביזרים מהנים וצבעוניים, המשפרים (ולא מסיחים) מהנושא העיקרי של הסרטון.
  8.     שני חלקי תוכן באחד – השתמשו בתכונת המסך הירוק של TikTok כדי לשלב אפקטים נוספים סביב התוכן שלכם. כדי להוסיף ממד נוסף ל-TikTok  שלכם, שחקו עם קנה המידה של האובייקט.

 

איך יוצרים סרטונים מוצלחים בטיקטוק?

 

כדי ליצור סרטונים איכותיים ומוצלחים, מומלץ להקפיד על ההנחיות הבאות:

  1. שמרו על המסר פשוט, ואל תנסו להלביש קריאייטיב מסוים אם זה לא טבעי.
  2. צלמו בפורמט אנכי.
  3. הקפידו על תאורה איכותית, שמחמיאה ומאפשרת לראות בבירור את מה שאתם מצלמים.
  4. התמקדו בנושא – שמרו תמיד על עדשה הממוקדת במקום שבו אתם רוצים שהקהל ימקד את תשומת הלב שלו.
  5. השתמשו באפקטים ובטקסט – טיקטוק יצרה מאות אפקטים ואפשרויות לשילוב טקסטים בסרטונים. תכונות מקוריות אלו עוזרות להגיש את התוכן בצורה מקורית לפלטפורמה, מה שיכול גם לעזור להעלות אותו בדפי For You נוספים!
  6. הפיחו חיים בסרטונים – בסופו של יום, יצירת תוכן בטיקטוק אמורה לעזור לכם לקדם את העסק, אך זו אמורה להיות חוויה מהנה וחיובית, גם בזמן שאתם יוצרים את הסרטון, וגם בזמן שהמשתמשים צופים בו.

 

אל תעצרו שם!

 

על ידי שימוש בטכניקות שציינו לעיל והוספת סגנון מותג משלכם, אתם יכולים להיות בלתי ניתנים לעצירה ביצירת תוכן מהנה ומרתק שעוזר להצמיח את העסק שלכם וליצור עמוד טיקטוק מרתק, ייחודי ומקורי. עם זאת, חשוב לזכור, שהאפליקציה נועדה להיות מהנה. אל תיצרו מודעות, תיצרו טיקטוק!

 

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp