סדנאות טיקטוק

סדנאות טיקטוק

טיקטוק היא אפליקציית שיתוף התוכן עם שיעור המעורבות הגבוה ביותר בהשוואה לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. בניית נוכחות בטיקטוק עבור העסק שלכם יכולה לסייע בהגדלת המודעות, המעורבות והמכירות.

אם שקלתם ללמוד קצת יותר על האפליקציה הפופולרית והעוצמתית הזו, באפשרותכם להירשם לסדנאות טיקטוק למתחילים ולמקצוענים, לבעלי עסקים ולהורים. בינתיים, הנה כמה פרטים שיאפשרו לכם להכיר את טיקטוק קצת יותר טוב.

מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציית מדיה שמאפשרת ליצור ולשתף סרטונים קצרים (עד דקה אחת). למרות שהיא הושקה בספטמבר 2016 בסין, יש לה כיום כמעט 700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים מכל רחבי העולם (154 מדינות). את רוב הפופולריות שלה היא צריכה לזקוף לקורונה, שהותירה בקרב הצעירים הרבה זמן פנוי, והובילה את מרבית האנשים ישירות אל המסך הקטן. טיקטוק היוותה פתרון קליל ומהנה לשעמום ומקום מפלט מהסגרים והבידודים.

עם זאת, צורת התוכן של TikTok היא אחת הסיבות לכך שהאפליקציה זכתה לפופולריות כזו בפרק זמן כה קצר. למען האמת, עם כל מה שקורה בעולם וטווחי הקשב הקצרים של אנשים, התמקדות במשהו יותר מדי זמן עלולה להיות קשה. לפיכך, סרטונים קצרים הם הדבר הגדול הבא של המדיה החברתית.

מי משתמש בטיקטוק?

מרבית משתמשי טיקטוק הפ בני 13-30, אך האפליקציה פונה גם למיעוט של אנשים בני 50 ומעלה. באופן לא מפתיע, ככל שהאפליקציה צומחת, כך גם התכנים בה מגוונים ופונים לקהלים נוספים, מה שמוביל לכך שקהלים חדשים מתווספים אליה כל הזמן.

האם עסקים צריכים לשלב את טיקטוק באסטרטגיית השיווק שלהם?

כדי לבחון, האם אסטרטגיית שיווק של עסק מסוים צריכה לכלול את טיקטוק, נדרש להבין מיהו קהל היעד של העסק. אף על פי שבניית בסיס עוקבים גדול בערוצי המדיה החברתית השונים עשוי להיות מאתגר, לא ניתן לומר זאת על טיקטוק, שלא אחת הצליחה להפתיע את משתמשיה, כאשר התעוררו בוקר אחד וגילו 100,000 עוקבים חדשים. מסיבה זו, אם קהל היעד של עסק מסוים נמצא בטיקטוק, הבחירה לכלול את הפלטפורמה באסטרטגיית השיווק תהיה צעד חכם לכל הדעות.

עם זאת, חשוב לבחון פרמטרים נוספים לפני שנכנסים לזירת הטיקטוק או כל פלטפורמת שיווק חברתית אחרת, ביניהם טווח הגעה פוטנציאלי לקהל היעד, עלות הקידום והתאמתו לתקציב השיווק, פוטנציאל יצירת הלידים החדשים, עדכוני אלגוריתמים חברתיים, נתוני דמוגרפיה ואפשרויות מיקוד נוספות.

במה יכולות להועיל סדנאות טיקטוק לעסקים?

קידום עסקים בטיקטוק יכול לסייע בהגדלת המודעות למותג, בהגברת המעורבות של המשתמשים, ביצירת בידול ובהתבלטות. במסגרת סדנאות טיקטוק ניתן ללמוד כיצד לתפעל נכון את האפליקציה, איך ליצור סרטונים קריאייטיביים ומהנים, שמתאימים לאופי של האפליקציה ולקהל היעד, כיצד לקדם סרטונים, איך ליצור שיתופי פעולה עם משפיעני טיקטוק ועוד.

בשורה התחתונה, במסגרת סדנאות טיקטוק לעסקים לומדים כיצד לרתום את יתרונות האפליקצייה לצורכי קידום העסק בצורה מיטבית.

כיצד להוציא אל הפועל אסטרטגיית שיווק בצורה מוצלחת?

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להוציא אל הפועל את אסטרטגיית השיווק שלכם במסגרת אפליקציית טיקטוק:

  1.     השתמשו בהאשטאגים מתאימים, שיובילו אתכם אל קהל היעד הרצוי ושקשורים לסרטונים שאתם מעלים. זה יעזור לכם להגדיל את טווח ההגעה של הסרטון ואת כמות החשיפות, יגביר את המודעות למותג וישיג לכם יותר עוקבים.
  2.     עקבו אחר טרנדים נוכחיים של טיקטוק – טרנדים אומנם נוטים להיות בעלי אורח חיים קצר, אך מגדילים את הפוטנציאל של הסרטונים שלכם להיות ויראליים.
  3.     שתפו פעולה עם משפיעני טיקטוק פופולריים – בחירת משפיען רשת היא עבודה קשה. הקפידו לבחור במשפיען אותנטי, שיש בינו לבין המותג שלכם חיבור.
  4.     צרו קשר עם העוקבים שלכם – על ידי סימון לייק והערות תוכלו לעודד את העוקבים שלכם להישאר פעילים ולהגדיל את מעורבותם.
  5.     פרסמו בעקביות ולעיתים קרובות – ככל שתפרסמו יותר, כך הסיכוי שלכם להופיע בפיד של המשתמשים גבוה יותר.
  6.     השתמשו באפקטים של טיקטוק – עדיף להשתמש באפקטים מגמתיים או כאלו שעומדים להיות ויראליים.
  7.     פרסמו תוכן מעניין – האיכות עולה על הכמות. השתדלו לספק למשתמשים ערך.
  8.     התמחו בטיקטוק – הירשמו לאחת מסדנאות טיקטוק לעסקים ורכשו את כל הידע הבסיסי והעדכני לניהול חשבון אפקטיבי ויעיל. התוצאות לא יאחרו להגיע.

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp