קידום טיקטוק

קידום טיקטוק

לאחר שבדקה אותו עם פרופילים נבחרים במהלך החודשים האחרונים, TikTok השיקה כעת את אפשרות ה- Boost שלה לצורכי קידום עבור כל המשתמשים העסקיים, מה שאמור לסייע להם להגיע ליותר משתמשים ולהגדיל את הקהילה שלהם.

קידום טיקטוק למעשה הופך את הסרטון האורגני למודעה, באמצעותה ניתן להגיע אל קהלים חדשים, לאסוף עוקבים ולהוביל תנועה לאתר של העסק בדומה לקידום המוכר מרשתות חברתיות וותיקות יותר כמו פייסבוק ואינסטגרם.

האפשרות, כאמור, דומה ללחצן Boost של פייסבוק, המאפשר להגביר את הפוסטים על ידי הרכבה מהירה של מסע פרסום.

איך מקדמים סרטון בטיקטוק?

כאשר האפשרות זמינה בפרופיל העסקי, ניתן להשיק קידום מהיר על ידי 2 פעולות פשוטות:

  1.     בחירת הסרטון – ניתן לבחור כל אחד מסרטוני ה-TikTok  הקיימים בחשבון לקידום. ההמלצה היא להתחיל עם הסרטון שזכה עד כה לביצועים הטובים ביותר.
  2.     הגדרת הקידום – בחירת יעד לקמפיין (צפיות נוספות, ביקורים באתר או עוקבים), הגדרת תקציב, הגדרת פרק הזמן שבו יופעל הקידום ובחירת קהל היעד.

האם ניתן לעקוב אחר התוצאות של קידום טיקטוק?

לאחר אישור הקידום, ניתן לבצע צ'ק – אין כדי לראות את תוצאות הקידום, כמות האנשים שנחשפו לסרטון ועוד. הגישה לאפשרות הקידום בטיקטוק מתאפשרת דרך סמל האש בכל סרטון, דרך תפריט הכלים ליוצרי טיקטוק או דרך Business Suite.

אילו 3 מטרות שיווקיות ניתן להשיג באמצעות קידום טיקטוק?

קידום טיקטוק מאפשר לבחור 1 מבין 3 מטרות בכל קמפיין:

  1.     יותר צפיות בסרטון
  1. יותר ביקורים באתר
  2. יותר עוקבים 

איך ממקדים את סרטוני הטיקטוק לקהלים ספציפיים?

טיקטוק מאפשרת לבחור במיקוד אוטומטי, שמאפשר לאפליקציה לבחור את הקהלים שסביר שיתעניינו בסרטון על סמך צפיות קודמות של העוקבים ופרמטרים נוספים, או במיקוד מותאם אישית, שמאפשר להגדיר מאפייני משתמשים כמו גיל, מגדר, תחומי עניין וכדומה).

חשוב להבהיר, שקידום זמין רק עבור קליפים ציבוריים שלא עושים שימוש במוזיקה שמוגנת בזכויות יוצרים. 

היכן מופיעים הקליפים המקודמים?

קליפים מקודמים מופיעים בעדכונים ממוקדים של משתמשים For You עם תווית 'מקודם', מה שמסמל אותם כחלק מחשיפה בתשלום.

במה הקידום בטיקטוק שונה מהקידום בפייסבוק?

לא מעט משווקים שמתמחים בדיגיטל המליצו לא להשתמש באפשרות Boost של פייסבוק, מכיוון שכלי המיקוד מוגבלים יותר, והמליצו להשתמש בכל האפשרויות הזמינות לקידום מסעות פרסום שיש במרכז המודעות.

אין כרגע תובנה מרחיקת לכת בנוגע לקידום שטיקטוק מציעה. אולם, הסברה היא, שכלי הקידום שלה יהיו שונים ויפיקו תוצאות שונות, וכן, שהאלגוריתם של TikTok ימשיך להיות טוב מספיק כדי להראות לאנשים יותר ממה שהם רוצים לראות.

עד כמה קידום טיקטוק יעיל בפרסום?

אף אחד לא יודע בוודאות, עדיין, אך מותגים רבים השיגו תוצאות טובות עם קמפיינים של TikTok  באופן כללי, וזו יכולה להיות דרך מצוינת לחיזוק מהיר של הקליפים עם הביצועים הטובים ביותר של המותג.

אף על פי שטיקטוק נתפסת כרשת חברתית קלילה יותר בהשוואה לאחיותיה, הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב והלינקדאין, סביר להניח, שקידום סרטון בודד לא יניב תוצאה אפקטיבית כל כך. על מנת שקידום טיקטוק יהיה אפקטיבי, נדרש מהמשווק להיות עקבי, לפרסם באופן תדיר ולקדם סרטונים באופן שוטף.

למעשה, כמו בכל אפיק שיווק, גם בטיקטוק, הקהל אוהב שמחזרים אחריו, ועם שפע המותגים שנלחמים על תשומת הלב, כדאי תמיד להיות מובילים, לחפש טרנדים חדשי ולהישאר בתודעה של המשתמשים.

בין אם מטרת הסרטון היא הגדלת הטראפיק באתר או הגדלת כמות הצפיות, המשתמשים מחפשים מותג אמין ועקבי. לשם כך, אתם צריכים ארסנל של סרטונים שמתחדש באופן תדיר. משם להצלחה שיווקית, הדרך כבר תהיה יותר בטוחה.

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp