קידום אורגני לטיקטוק- איך עסקים ומותגים מקבלים אלפי חשיפות ביום בעזרת חשבונות הטיקטוק שלהם?

קידום אורגני לטיקטוק, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-3 מיליארד הורדות עד עכשיו, טיקטוק מדווחת כאחת האפליקציות הצומחות ביותר בעולם.

מאז ההשקה העיקרית שלה ב-2016, טיקטוק הייתה אחת הפלטפורמות המבוקשות ביותר בשימוש נרחב על ידי משתמשים ועסקים כדי ליהנות ולפרסם את המוצרים שלהם, בהתאמה.

המספרים בסטטיסטיקה של טיקטוק הם יוצאי דופן, וזו הסיבה שאף פעם לא מאוחר מדי להיכנס לעולם של טיקטוק לעסקים.

עם קצב צמיחה אדיר, טיקטוק ללעסקים היא הקפיצה המשמעותית ביותר בשנת 2022 שיכולה להגביר את צמיחת המכירות שלכם תוך זמן קצר בואו נבין את

ההייפ של טיקטוק ומדוע השימוש באפליקצייה הזו הכרחי עבור העסק שלכם בשנת 2022

קידום אורגני לטיקטוק

 

במה שונה טיקטוק מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית?

טיקטוק מציעה חווית משתמש ייחודית עצומה בניגוד ליישומי מדיה חברתית אחרים.

זה מאפשר למשתמשים ליצור סרטונים קצרים, לערוך אותם, להוסיף להם פילטרים, אפקטים מתוחכמים ולעשות כל כך הרבה יותר, מה שהופך את התהליך הכולל למרגש ומהנה הן ליוצרים והן למשתמשים.

יתר על כן, טיקטוק מעריך מאוד משוב.

בכל פעם שמשתמש רושם משוב על הפיכת האפליקציה למושכת יותר, סביר להניח שהחברה האחראים על המשוב יבצעו את העדכונים הרלוונטיים באופן קבוע כדי להפוך את החוויה לנוחה יותר.

עם טיקטוק, ההזדמנות לצמוח היא אינסופית כאשר אתם מקבלים איזור חדש להתרחב עם מאמצי השיווק שלכם במדיה החברתית.

זה חיוני לפחות להתחיל ביצירת חשבון טיקטוק ולהתחיל לשתף תוכן תחת העסק שלכם כדי להתחיל לצפות בתוצאות שהוא יכול לתת למשתמשים העקביים שלהם.

קידום אורגני לטיקטוק
picture by freepik

 

הסיבות מדוע מותגים פונים לטיקטוק

מותגים עוברים באופן פעיל לעידן חדש של הטיקטוק מהסיבות הנכונות מאוד.

הפלטפורמה תרמה למעשה תרומה ניכרת לפרסום מוצרים ושירותים לעסקים.

בואו נחקור מדוע מותגים מפנים בהדרגה את המיקוד שלהם לטיקטוק וכיצד הם כבר השיגו תוצאות מרשימות במהלך כהונתם.

קידום אורגני לטיקטוק
credit: freepik

טיקטוק מספק חופש יצירתי אולטימטיבי

החלק הטוב ביותר בטיקטוק הוא שהיא מציעה חופש יצירתי אולטימטיבי.

זה מעודד משתמשים ללכת מעל ומעבר לשיטות העבודה המומלצות הסטנדרטיות, להתחבר למוחם היצירתי ולבנות את הסמכות שלהם.

זה הכל על ניסויים ובדיקות לגבי אילו טקטיקות עובדות הכי טוב עבור החשבון העסקי שלכם ואילו לא.

אין כללים מוגדרים מלבד יצירת תוכן מרתק והוספת האשטאגים לפוסטים.

בעוד שהיצירתיות שלכם נמצאת בגבולות השמיים, היא מאפשרת למשתמשים לעצב את הנוכחות המקוונת שלהם בהתאם למותג שלהם.

ישנם סוגי תוכן שונים בטיקטוק, כמו פרקים, מודעות, תוכן אינפורמטיבי, אתגרי האשטאג ועוד הרבה יותר, שכולו יצירתיות ולא פחות.

לפיכך, יש מקום לכולם ולכל עסק בטיקטוק, ללא קשר לענף.

המפתח הוא להיות יצירתי ומקורי בפלטפורמה.

העוקבים שלכם יאהבו אתכם על היותך אתה!

קידום אורגני לטיקטוק
credit: freepik

קידום אורגני לטיקטוק , חשיפה אורגנית למותגים

רוב החברות שכבר פיצחו את השיטה בטיקטוק השיגו עד כה לא רק עם יצירתיות אלא עם אותנטיות.

האלגוריתם של TikTok מציע חשיפה נהדרת אפילו ליוצרים החדשים ביותר, וזה יתרון גדול בהשוואה לפלטפורמות המדיה החברתית האחרות.

טווח ההגעה האורגני הממוצע למותגים ב-TikTok הוא כ-118%. לעיונך, טווח ההגעה האורגני של פייסבוק הוא רק כ-5.2%. על ידי השקעת זמנך ביצירת תוכן מרתק עבור חשבון TikTok שלך, אתה יכול לקבל חשיפה מצוינת למותג ונראות בקרב הקהלים שלך גם כאשר יש לך בקושי 500 עוקבים בחשבון TikTok שלך. Tiktok מציעה חשיפה טובה בהרבה מחשיפה בתשלום בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. Tiktok מציעה מספיק דרכים להרחיב את העסק שלך באמצעות מאמץ עקבי ותוכן בעל ערך. לפיכך, אם אתה בעל עסק קטן שרק התחיל ב-TikTok, יש לך מספיק זמן והזדמנות לגרום למותג שלך לזהות ולהאיר בפלטפורמה.

קידום אורגני לטיקטוק
picture by freepik

גרף תוכן במקום גרף חברתי

בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית המתמקדות בעיקר במאמצי החברתיים שלך, TikTok עוסקת ביצירת תוכן. זה מאפשר למשתמשים להקדיש זמן ליצירת התוכן המרתק ביותר שמעורר אוטומטית את השיחה בתגובות.

על ידי יצירת סרטונים המעוררים את הרגשות והתחושות הנכונות של המשתמשים, תופתעו מהמעורבות שתקבלו ממשתמשים שיגיבו על הפוסטים שלכם ויקיימו אינטראקציה עם הסרטון שלכם. אתה יכול גם להשתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי למקסם את שיעורי המעורבות שלך וליצור דואטים, תפרים, או אפילו להגיב לסרטונים אחרים. ישנן אפשרויות אינסופיות עם TikTok, מה שגורם ל-TikTok נוטה יותר ליצירת תוכן ולא רק ליצירת קשרים חברתיים.

מעורבות TikTok היא לא רק לחשבונות שיש להם ספירת עוקבים מסיבית, אלא גם ליוצרים ומותגים חדשים המשתמשים ב-TikTok. במקום להציג תוכן ממובילי התעשייה, TikTok מציג תוכן המבוסס על תחומי העניין של המשתמשים. זה מאפשר למותגים להגיע לבסיס קהל רחב יותר מבלי שיהיה להם בהכרח רשימת עוקבים מסיבית.

קידום אורגני לטיקטוק
credit: freepik

אלגוריתם יעיל שמראה מגמות

כפי שכבר שיתפנו, האלגוריתם של TikTok הוא ייחודי ביותר, מה שגורם לו לבלוט משאר היישומים החברתיים. זה מאפשר לכל סוגי המשתמשים להתבלט מכיוון שהאלגוריתם מבוסס על תחומי עניין והתאמה אישית ולא רק על מספרים.

לדוגמה, ג'ניפר לופז פרסמה סרטון ריקוד לפני זמן מה, והיו לה יותר מ-10.2 מיליון עוקבים באותה תקופה. עם זאת, הצפיות בסרטון היו רק כ-161 מיליון. זה מוכיח שספירת העוקבים לא תורמת לטווח הגעה לקהל של תוכן. אם התוכן שווה לשתף ולעסוק בו, משתמשי TikTok יעשו זאת ללא קשר למספר העוקבים שיש לחשבון.

האלגוריתם הזה הופך את ההגעה לבסיס קהל עצום לפשוט בצורה מפתיעה. בהיותך פלטפורמה פתוחה, כל מה שאתה צריך זה לעורר את היצירתיות שלך וליצור סרטונים מהנים לעוקבים שלך. עם זאת, ודא שהתוכן שלך מותאם לתחומי העניין של קהל היעד שלך. למותגים שעוקבים אחר הנישה שלהם ומתאימים את התוכן שלהם בהתאם יש יותר סיכוי להתבלט בפלטפורמה הצפופה.

יתר על כן, מעקב אחר המגמות יכול להיות מועיל מאוד כדי לבלוט ב- TikTok. אתה יכול למצוא טרנד חדש שמתעורר בכל יום. שוב, אתה צריך להתאים את התוכן שלך למגמה בהתבסס על הנישה שלך, ולאט לאט אתה יכול לראות מעורבות מדהימה בתוכן ה-TikTok שלך.

קידום אורגני לטיקטוק
credit: freepik

קידום אורגני לטיקטוק, למה להשתמש בטיקטוק עכשיו?

אם לא עכשיו אז מתי? טיקטוק הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות השנה עבור העסק שלכם.

הנה הסיבות שבגללן כדאי להתחיל את המסע שלכם עם TikTok כבר עכשיו:

טיקטוק לא הולכים לשום מקום בקרוב. זה כאן כדי להישאר, והסטטיסטיקה היא הוכחה מרכזית לצמיחה.
טיקטוק מציע יותר סיכויי הצלחה לבעל עסק קטן מאשר כל אפליקציה אחרת לשיווק במדיה חברתית.
הדבר היחיד שאתה צריך כדי לזרוח על TikTok הוא יצירתיות וסבלנות. טיקטוק דואג לכל השאר.
למרות שהתחרות גוברת בקלות, תמיד יש מקום למותגים חדשים יותר להתחיל ולבסס את שמם.
הפופולריות של אנשים אחרים ב-TikTok לא משנה את המסע שלך עם TikTok. המסע שלך הוא ייחודי ותלוי אך ורק במאמצי יצירת התוכן שלך.
טיקטוק מתקדם בקלות. תכונות חדשות מיושמות מדי פעם על ידי קהילת TikTok.
בסיס הקהל בטיקוןק הוא עצום! התוכן שלך יכול להגיע לכל יבשת ויבשת רק אם שווה לשתף.
יש טווח לכל תעשייה, מה שהופך אותה לאפליקציה מגוונת לנסות. אתם תמיד יכולים ליצור תוכן לפי הנישה שלך ולצפות שהתוצאות יפרחו!
הפוטנציאל של TikTok ניכר בהתחשב בשיעורי המעורבות הגדלים של המותגים בטיקטוק.

טיקטוק יכולה לעשות הבדל משמעותי במותג בעזרת תוכן ירוק עד. להיכנס לטרנדים וליצור תוכן זה כל מה שאתה צריך לעשות, ואין להסתכל אחורה.

אתם יכולים לבצע קידום אורגני לטיקטוק או להשתמש ביכולות הפרסום המותאמות אישית של טיקטוק הופכות אותו לאופציה טובה בהרבה בהשוואה לכל אפליקציה אחרת של מדיה חברתית בחוץ.

קידום אורגני לטיקטוק
credit: freepik

לסיכום

זה הזמן לשדרג את מאמצי המדיה החברתית שלכם להעיזר בקידום אורגני לטיקטוק ולהפוך את המותג שלכם לסנסציה עולמית בטיקטוק.

לפיכך, התכוננו והכינו את אסטרטגיית השיווק שלכם בטיקטוק עוד היום, מכיוון שככל שתתעכבו יותר, כך הסיכויים שלכם להיות גלויים בטיקטוק ולהפוך את המותג שלכם לוויראלי פוחתים יותר.

עם התחרות הגוברת במהירות, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו ליצור חשבון בטיקטוק ולהתחיל במסע השיווק שלכם בטיקטוק עוד היום!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp