קידום טיקטוק בשנת 2023: כיצד להביא לקוחות חדשים מהפלטפורמה הכי וויראלית ויעילה לעסקים

קידום טיקטוק בשנת 2023: כיצד להביא לקוחות חדשים מהפלטפורמה הכי וויראלית

טיקטוק הפכה לפלטפורמה חיונית לעסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם ולהגיע לקהלים חדשים.

במאמר זה, נחקור כיצד לקדם ביעילות את התוכן שלכם בטיקטוק בשנת 2023 ולהגביר את היכולת שלכם לגלות לקוחות חדשים.

מהו קידום טיקטוק?

קידום טיקטוק הוא פונקציה שמאפשרת למשתמשים להפוך את סרטוני הטיקטוק הקיימים שלהם למודעות בכמה הקשות בלבד.

כלי פרסום זה בתוך האפליקציה עוזר להציג את הסרטונים שלכם בפני קהלים חדשים, להביא יותר תנועה לאתר שלכם ולהשיג יותר עוקבים.

הוא זמין עבור כל חשבונות טיקטוק ומאפשר למשתמשים להתאים את הקידום בהתאם לתקציב, ציר הזמן וקהל היעד שלהם על ידי שימוש ב-TikTok Promote, משתמשים יכולים בקלות ובאינטואיטיביות למקם את התוכן שלהם בפיד ה For You  הפיד הראשי בו המשתמשים נחשפים לתוכן עם פרסום בתשלום, וליצור יותר צפיות בסרטונים, ביקורים באתר ועוקבים.

יצירת חשבון טיקטוק עסקי

הצעד הראשון לקידום העסק שלכם בטיקטוק הוא יצירת חשבון טיקטוק עסקי.

אתם יכולים לעשות זאת על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים:

  1. הוריד את אפליקציית טיקטוק וצרו חשבון חדש.
    2. היכנסו לפרופיל הטיקטוק שלכם והקישו על שלושת הקווים בפינה השמאלית או הימנית העליונה בראש המסך (תלוי אם החשבון שלכם הוא באנגלית או בעברית).
    3. עקבו אחר ההנחיות כדי לעבור לחשבון עסקי.
    4. הגדירו את התקציב שלכם עבור TikTok Promote

כמה עולה קידום בטיקטוק? האם יש הוצאה מינימלית?

TikTok Promote מאפשר למשתמשים להגדיר תקציב משלהם לקידום התוכן שלהם במשך מספר מסוים של ימים.

ההוצאה המינימלית עבור קידום מכירות של טיקטוק היא $3 USD ליום, וההוצאה המקסימלית היא $1,000 ליום. ב

עת הגדרת התקציב וציר הזמן שלכם, טיקטוק תספק לכם מגוון של צפיות משוערות בווידאו.

אתם יכולים להגיע לעד 1,000 צפיות בסכום נמוך של $10, אם כי הצלחת הקידום שלכם תהיה תלויה באיכות ובמעורבות של התוכן שלכם.

האם קידום בטיקטוק שווה את זה?

כן, TikTok Promote יכול להיות שווה את זה אם משתמשים בו בחוכמה ומותאמת למטרות הספציפיות שלכם ולקהלי היעד שלכם.

TikTok Promote יכול לעזור לכם להגיע ליותר משתמשים, למקד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים, להשיג עוקבים חדשים, להגדיל לייקים, שיתופים והערות ולהניע תנועה לאתר שלכם.

הוא נחשב לכלי רב עוצמה ויעיל לעסקים בכל הגדלים ומציע דרך קלה ואינטואיטיבית למקם את התוכן שלכם ב-For You Feed באמצעות פרסום בתשלום.

עם זאת, כמו בכל אסטרטגיית שיווק, הצלחה אינה מובטחת, וחיוני לעקוב אחר ביצועי הקמפיין שלכם כדי לקבוע אם ההשקעה שלכם משתלמת.

מה הסיבות לכך שטיקטוק לא מאשר את הקידום שלי?

יכולות להיות מספר סיבות לכך שטיקטוק לא יאשר את הקידום שלכם. כ

מה סיבות נפוצות כוללות:

1.שימוש באלמנטים ללא הרשאה נדרשת במודעה או בדף הנחיתה שלכם, כגון מותגים, האשטאגים, מדיה המוגנת בזכויות יוצרים, חיקויים או העתקים.

ודאו שיש לכם הרשאה מתאימה והעלו את התיעוד שלכם בהגדרות החשבון תחת אימות עסקי במידת הצורך.
הפרת מדיניות הקריאייטיב או התעשייה של TikTok של מודעות [2]. סקור את ההנחיות והמדיניות שלהם כדי להבטיח תאימות.
אם אתה סבור שהקידום שלך נדחה באופן שגוי, אתה יכול לגייס כרטיס תחת סקירת חשבון בתמיכה העסקית של TikTok כדי לערער על ההחלטה תוך 3 ימי עבודה [2]. חלק מהמשתמשים חוו דחיות מיידיות ללא סיבה ברורה, כפי שניתן לראות בדיונים על Reddit [3, 4]. במקרים כאלה, בדיקת תוכן הקידום שלך לאיתור הפרות אפשריות של הנחיות ויצירת קשר עם התמיכה של TikTok יכולה לעזור בפתרון הבעיה.

כיצד לבטל קידום טיקטוק?

ישנן כמה דרכים שונות לבטל קידום ב-TikTok:

עבור לסרטון המקודם שלך, הקש על שלוש הנקודות בצד ימין למטה והקש על "סגור קידום" [4].
עבור להגדרות החשבון שלך, לחץ על "קידום", בחר את המבצע שברצונך לבטל ולחצו על "ביטול קידום" [2].
אם אתה עדיין זקוק לסיוע, תוכל ליצור קשר עם צוות התמיכה של TikTok ולבקש ממנו לבטל עבורך את המבצע [1].

אם אתה שוקל מודעות TikTok במקום זאת, התקציב המינימלי עבור מסע פרסום שלם הוא $500, כאשר תקציב מסע פרסום יומי אינו נמוך מ-$50 [5]. עבור תקציב ברמת קבוצת המודעות, ישנן שתי אפשרויות: תקציב יומי, עם מינימום של $20, או תקציב לכל החיים, שיש לו סכום מינימלי שונה [

עם TikTok Promote, אתה יכול להגדיר תקציב משלך ולבחור כמה להוציא על פני מספר מסוים של ימים. ההוצאה המינימלית היא $3 USD ליום, בעוד שההוצאה המקסימלית היא $1,000 ליום. כאשר אתה מגדיר את התקציב וציר הזמן שלך, TikTok יספק טווח משוער של צפיות בסרטונים [1].

כיצד לקדם ב- TikTok
ChatGPT
כדי לקדם ב-TikTok, אתה יכול להשתמש בתכונת הקידום הזמינה באפליקציה. להלן השלבים ליצירת קידום מכירות של TikTok:

עבור לדף הפרופיל שלך והקש על סמל שלוש השורות בפינה השמאלית העליונה.
נווט אל "הגדרות ופרטיות", ולאחר מכן הקש על "כלים ליוצרים" או "חבילה עסקית" (אם יש לך חשבון עסקי) [2].
הקש על "קדם" ובחר את הסרטון שברצונך לקדם תחת "הסרטונים הציבוריים שלך".
לאחר בחירת הסרטון, המשך בבניית מסע הפרסום שלך על ידי בחירת יעד. אתה יכול לבחור מבין יעדים שונים, כגון הגדלת צפיות בסרטונים, הגברת תנועה לאתר שלך או הגדלת הקהל שלך [3].
לחלופין, אתה יכול לגשת ל-TikTok Promote דרך תפריט כלי היוצר:

עבור לפרופיל שלך והקש על שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה.
הקש על "כלים ליוצרים" ואז הקש על "קדם".
בחר אחד מהסרטונים שלך תחת הכותרת "סרטונים הניתנים לקידום" ובצע את השלבים שהוזכרו לעיל [4].
בנוסף, אתה יכול להגדיל את הנראות שלך ב-TikTok על ידי:

קידום צולב של סרטוני ה-TikTok שלך בערוצי מדיה חברתית אחרים [5].
מעורבות בסרטונים של משתמשים אחרים והשארת תגובות.
השתתפות באתגרים ושימוש בהאשטאגים פופולריים כדי למשוך יותר צופים לתוכן שלך [5].

אסטרטגיות שיווק של TikTok

ישנן מספר אסטרטגיות שיווק שבהן עסקים יכולים להשתמש ב-TikTok כדי להגביר את המודעות למותג, לבנות קהילות מעורבות ולמכור מוצרים ושירותים [2]. חלק מהאסטרטגיות הללו כוללות:

שיווק TikTok Influencer
מודעות TikTok
יצירת תוכן מרתק
שיווק TikTok Influencer

שיווק משפיע כרוך בשיתוף פעולה עם יוצרי TikTok שיש להם קהל עוקבים משמעותי ויכולים לעזור לקדם את המותג שלך לקהל שלהם. אסטרטגיה זו יכולה להיות יעילה ביותר, מכיוון שעוקבים של משפיענים נוטים יותר לסמוך על ההמלצות שלהם ולעסוק בתוכן שלך.

מודעות TikTok

TikTok מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות בפיד, אתגרי האשטאג ממותגים ואפקטים ממותגים. ניתן למקד מודעות אלו לקהלים ספציפיים על סמך גורמים כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות, מה שמבטיח שהתוכן שלך יגיע לאנשים הנכונים.

יצירת תוכן מרתק

יצירת מרתק,

תוכן באיכות גבוהה חיוני להצלחה ב-TikTok. התמקד בהפקת תוכן המהדהד עם קהל היעד שלך, מציג את אישיות המותג שלך ומעודד אינטראקציה עם משתמשים. זה יכול לכלול סרטונים מאחורי הקלעים, הדגמות מוצר, או אפילו תוכן חינוכי שנותן ערך לקהל שלך.

אלגוריתם TikTok

הבנת האלגוריתם של TikTok יכולה לעזור לך להגביר את יכולת הגילוי של התוכן שלך. האלגוריתם לוקח בחשבון גורמים שונים בעת המלצה על תוכן למשתמשים [5]:

מונחי חיפוש מומלצים: TikTok מציעה מונחי חיפוש על סמך נושאים פופולריים והיסטוריית הצפייה של המשתמשים. על ידי שילוב מילות מפתח והאשטאג רלוונטיים בתוכן שלך, תוכל להגדיל את הסבירות להופיע בהמלצות אלו.
גילוי תוכן מותאם אישית: האלגוריתם מתחשב באינטראקציות של משתמשים עם תוכן, כגון לייקים, שיתופים והערות, כאשר הוא קובע על איזה תוכן להמליץ. שיתוף פעולה עקבי עם הקהל שלך ועידודם לקיים אינטראקציה עם הפוסטים שלך יכול לעזור לשפר את הנראות שלך.
קידום תוכן שנוצר על ידי משתמשים

דרך אחת להגביר את יכולת הגילוי של המותג שלך ב-TikTok היא על ידי קידום תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC). זה כרוך בעידוד הקהל שלך ליצור ולשתף תוכן המציג את המוצרים או השירותים שלך. לאחר מכן תוכל לבקש רשות מהיוצר לקדם את התוכן שלו, להגדיר את מסע הפרסום שלך עם יעדים, מיקוד ותקציב משלך [4]. אסטרטגיה זו יכולה לעזור לבנות אמון ואמינות תוך מינוף היצירתיות של הקהל שלך.

ניתוח ואופטימיזציה של ביצועים

בדיקה קבועה של נתוני הביצועים שלך ב-TikTok יכולה לעזור לך לזהות אילו סוגי תוכן מהדהדים עם הקהל שלך ולבצע אופטימיזציה של האסטרטגיה שלך בהתאם. שימו לב למדדי מפתח כמו שיעורי מעורבות, צפיות בסרטונים וצמיחת עוקבים כדי לקבל תובנות לגבי יעילות התוכן שלכם.

קבלת משוב מלקוחות ומקהלים

TikTok יכול להיות גם פלטפורמה חשובה לאיסוף משוב מלקוחות וקהלים. על ידי מעורבות פעילה עם העוקבים שלך ועידודם לשתף את מחשבותיהם, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי הצרכים וההעדפות שלהם, שיעזור לך לשפר את המוצרים והשירותים שלך.

מתן שירות לקוחות

דרך נוספת למנף את TikTok עבור העסק שלך היא באמצעות הפלטפורמה כדי לספק שירות לקוחות. על ידי מענה להערות, מענה לשאלות והתייחסות לחששות, אתה יכול לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך ולהפגין את המחויבות שלך לשביעות רצונם.

סיכום

לסיכום, קידום המותג שלך ב-TikTok בשנת 2023 דורש גישה אסטרטגית המשלבת אסטרטגיות שיווק שונות, הבנה של אלגוריתם TikTok והתמקדות ביצירת תוכן מרתק. על ידי שימוש בטקטיקות אלה, אתה יכול להגביר ביעילות את יכולת הגילוי שלך ולהגדיל את הנוכחות המקוונת שלך.

שאלות נפוצות

מהו התקציב המינימלי והמקסימלי עבור TikTok Promote?
ההוצאה המינימלית עבור TikTok Promote היא $3 USD ליום, בעוד שההוצאה המקסימלית היא $1,000 ליום [1].

כיצד אוכל ליצור חשבון TikTok עסקי?
כדי ליצור חשבון TikTok עסקי, הורד את האפליקציה, צור חשבון חדש, עבור לפרופיל שלך, הקש על תפריט ההמבורגרים ופעל לפי ההנחיות כדי לעבור לחשבון עסקי [3].

מהן כמה אסטרטגיות שיווק יעילות של TikTok?
כמה אסטרטגיות שיווק יעילות של TikTok כוללות שיווק משפיעני TikTok, מודעות TikTok ויצירת תוכן מרתק [2].

איך עובד האלגוריתם של TikTok?
אלגוריתם TikTok לוקח בחשבון גורמים כמו מונחי חיפוש מומלצים וגילוי תוכן מותאם אישית בעת ההמלצה

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp