ניהול עמוד טיקטוק

ניהול עמוד טיקטוק

ניהול עמוד טיקטוק יכול להישמע כמו משהו פשוט למדי.

אולם, על מנת להשתמש בפלטפורמה הפופולרית והעוצמתית הזו, נדרש מעט ידע מקדים, שיזניק את הסרטונים שלכם ויבטיח שתייצרו תוכן מעניין יותר.

 

מה עומד מאחורי עמוד טיקטוק מצליח?

 

הסוד של עמודי הטיקטוק המצליחים ביותר הוא יצירתיות.

פלטפורמת שיתוף הסרטונים הקלילה לכאורה, מבוססת על קריאייטיב שמאפשר לכל יוצר תוכן להתבלט ולבדל את עצמו מיתר הטיקטוקיסטים.

 

כיצד תהפכו כל סרטון טיקטוק להצלחה?

 

פלטפורמת טיקטוק מאפשרת ליוצרי סרטונים לנצל טכניקות עריכת וידאו שיכולות לקחת כל סרטון לשלב הבא.

להלן 8 הטכניקות המובילות באפליקציה:

  1.     מעברים זריזים – מצלמה יציבה וטכניקת זריקה עקבית הם כל מה שאתם צריכים כדי לשלוט בטכניקה המהנה הזו, המשתמשת באובייקטים שהמצולם זורק למצלמה כדי לעבור מסצנה אחת לאחרת.
  2.     ווידאו 360 – טכניקת מעבר זו היא דרך קלה לחבר סרטונים ולהוסיף אנרגיה מהנה רק באמצעות לחצן ההקלטה. השתמשו באובייקטים בחזית כדי לעזור ליצור מעבר חלק מווידאו לווידאו.
  3.     החלפת בגדים מיידית – שנו את הלבוש שלכם במקום עם המעבר החלק הזה. כדי להוסיף אפקט נע ייחודי, אפשר לצלם את האוביקט נע או הולך על הליכון.
  4.     נפילת מצלמה – השתמשו במעבר הזה כדי לעקוב אחר האוביקט המצולם בצורה דרמטית יותר מסצנה לסצנה. זה טריק נהדר לחשיפת אפקט לפני ואחרי!
  5.     אפקט צף – צרו רושם של ריחוף באוויר עם המעבר המהנה הזה  בקשו מהמצולם לקפוץ ולנוע בדרכים ייחודיות בכל לכידה כדי לתת אשליה שמישהו מרחף וזז בסצנה.
  6.     תפיסת פרספקטיבה – יצירת אשליה של תפיסת חפץ מרחוק והחזקתו ביד בפתאומיות. ביישום הטכניקה הזו חשוב לשים לב לפרספקטיבה של המצלמה כדי שהאובייקטים ייראו טוב יותר ביד של המצולם.
  7.     גילוי פתאומי – ניתן להשתמש בטכניקה זו כדי לעבור בין אובייקטים שונים או כדי להציג כיצד מוצר מסוים נוצר. מומלץ להוסיף יותר עניין על ידי שילוב אביזרים מהנים וצבעוניים, המשפרים (ולא מסיחים) מהנושא העיקרי של הסרטון.
  8.     שני חלקי תוכן באחד – השתמשו בתכונת המסך הירוק של TikTok כדי לשלב אפקטים נוספים סביב התוכן שלכם. כדי להוסיף ממד נוסף ל-TikTok  שלכם, שחקו עם קנה המידה של האובייקט.

 

איך יוצרים סרטונים מוצלחים בטיקטוק?

 

כדי ליצור סרטונים איכותיים ומוצלחים, מומלץ להקפיד על ההנחיות הבאות:

  1. שמרו על המסר פשוט, ואל תנסו להלביש קריאייטיב מסוים אם זה לא טבעי.
  2. צלמו בפורמט אנכי.
  3. הקפידו על תאורה איכותית, שמחמיאה ומאפשרת לראות בבירור את מה שאתם מצלמים.
  4. התמקדו בנושא – שמרו תמיד על עדשה הממוקדת במקום שבו אתם רוצים שהקהל ימקד את תשומת הלב שלו.
  5. השתמשו באפקטים ובטקסט – טיקטוק יצרה מאות אפקטים ואפשרויות לשילוב טקסטים בסרטונים. תכונות מקוריות אלו עוזרות להגיש את התוכן בצורה מקורית לפלטפורמה, מה שיכול גם לעזור להעלות אותו בדפי For You נוספים!
  6. הפיחו חיים בסרטונים – בסופו של יום, יצירת תוכן בטיקטוק אמורה לעזור לכם לקדם את העסק, אך זו אמורה להיות חוויה מהנה וחיובית, גם בזמן שאתם יוצרים את הסרטון, וגם בזמן שהמשתמשים צופים בו.

 

אל תעצרו שם!

 

על ידי שימוש בטכניקות שציינו לעיל והוספת סגנון מותג משלכם, אתם יכולים להיות בלתי ניתנים לעצירה ביצירת תוכן מהנה ומרתק שעוזר להצמיח את העסק שלכם וליצור עמוד טיקטוק מרתק, ייחודי ומקורי.

עם זאת, חשוב לזכור, שהאפליקציה נועדה להיות מהנה.

אל תיצרו מודעות, תיצרו טיקטוק!

שאלות נפוצות עבור ניהול עמוד טיקטוק

  1. איך אני יוצר עמוד טיקטוק עבור המותג העסקי או האישי שלי?

כדי ליצור עמוד טיקטוק, הורידו תחילה את אפליקציית TikTok לסמארטפון שלכם והירשמו לחשבון.

לאחר הכניסה, עבור לפרופיל שלכם, הקישו על הסמל "הגדרות ופרטיות" ולאחר מכן בחרו "נהל חשבון".

לבסוף, בחרו "עבור לחשבון פרו" ובחרו בקטגוריה הרצויה (עסק או יוצר).

2.  כיצד אוכל לבצע אופטימיזציה של עמוד הטיקטוק שלי כדי למשוך יותר עוקבים?

בכדי לייעל את העמוד שלכם, ודאו שיש לכם שם משתמש קליט, תמונת פרופיל מרתקת וביוגרפיה כתובה היטב.

השתמשו בהאשטאגים רלוונטיים ופרסום באופן קבוע עם תוכן איכותי שפונה לקהל היעד שלכם.

בנוסף, צרו קשר עם העוקבים שלכם על ידי תגובה לתגובות והשתתפות במגמות ואתגרים.

3. כיצד אוכל לתזמן תוכן עבור עמוד הטיקטוק שלי?

לטיקטוק אין תכונת תזמון מובנית.

עם זאת, אתם יכולים להשתמש בכלי ניהול מדיה חברתית של צד שלישי כמו Later, Hootsuite או Buffer כדי לתזמן ולנהל את התוכן שלכם בטיקטוק.

4. האם אני יכול להתאים אישית את דף הטיקטוק שלי עם צבעי המותג והלוגו שלי?

טיקטוק כרגע לא מציעה אפשרות להתאים אישית את הדף שלכם עם צבעי מותג או לוגו.

עם זאת, אתם יכולים לשלב את צבעי המותג והלוגו שלכם בתוכן הווידאו שלכם כדי לשמור על תדמית מותג עקבית.

5.  כיצד אוכל לנתח את הביצועים של דף הטיקטוק שלי?

טיקטוק מספקת ניתוח מעמיק עבור חשבונות Pro.

כדי לגשת לנתונים אלה, עברו לפרופיל שלכם, הקישו על הסמל "הגדרות ופרטיות" ובחרו "כלי יוצר" ואחריו "ניתוח".

כאן תוכלו להציג נתונים על ביצועי התוכן שלכם, דמוגרפיה של עוקבים ועוד.

6. האם אני יכול להציג מודעות בדף הטיקטוק שלי כדי לקדם את העסק שלי?

כן, אתם יכולים להפעיל מודעות בטיקטוק דרך מנהל המודעות של TikTok.

פלטפורמה זו מאפשרת לכם ליצור ולנהל מסעות פרסום, למקד לקהלים ספציפיים ולבצע אופטימיזציה של התקציב שלכם.

7. כיצד אוכל לשתף פעולה עם יוצרי טיקטוק אחרים כדי להגדיל את הדף שלי?

כדי לשתף פעולה עם יוצרים אחרים, צרו קשר עם התוכן שלהם על ידי לייק, הערות ושיתוף.

אתם יכולים גם לשלוח להם הודעה ישירה כדי לדון בהזדמנויות שיתוף פעולה אפשריות במידה ואופציה זו לא זמינה נסו ליצור איתם קשר הודעה פרטית דרך חשבון האינסטגרם שלהם.

השתתפות בדואטים או באופציית הסטיץ  יכולה לעזור לכם להתחבר ליוצרים אחרים ולהגביר את הנראות של הדף שלכם.

8.  איך אני עושה כסף מדף הטיקטוק שלי?

תוכלו להרוויח מדף הטיקטוק שלכם באמצעות שותפויות וחסויות עם מותגים, תוכן ממומן, או על ידי הצטרפות לקרן TikTok Creator Fund.

הקרן ליוצרים היא תוכנית להזמנה בלבד שמשלמת ליוצרים זכאים עבור התוכן שלהם על סמך גורמים שונים, כולל צפיות ומעורבות.

9.  האם אני יכול לקשר את דף ה-TikTok שלי לחשבונות המדיה החברתית האחרים שלי?

כן, אתם יכולים לקשר את דף הטיקטוק שלכם לאינסטגרם, YouTube וחשבונות מדיה חברתית אחרים שלכם.

כדי לעשות זאת, עבור לפרופיל שלכם, הקישו על כפתור "ערוך פרופיל" ולאחר מכן בחרו "אינסטגרם/יוטיוב" כדי לחבר את החשבונות שלכם.

10.  כיצד אוכל למחוק או להשבית את דף הטיקטוק שלי?

כדי למחוק את דף הטיקטוק שלכם, עבור לפרופיל שלכם, הקישו על הסמל "הגדרות ופרטיות" ולאחר מכן בחרו "נהל חשבון".

גללו מטה ובחור "מחק חשבון", בעקבות ההנחיות כדי לאשר את המחיקה.

זכרו שפעולה זו היא בלתי הפיכה והיא תמחק לצמיתות את התוכן והנתונים שלכם.

 

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp