מה זה TikTok? (כל מה שאתם צריכים לדעת)

מה זה TikTok? (כל מה שאתם צריכים לדעת)

 

 

מה זה TikTok? (כל מה שאתם צריכים לדעת) כשזה מגיע לשיווק מותג, יש לכם מספר פלטפורמות והזדמנויות בהישג ידכם.

מאינסטגרם ועד פייסבוק, ישנם ערוצי מדיה חברתית רבים שיכולים לעזור לכם להעביר את המסר שלכם החוצה.

אבל מה לגבי האפליקציה החדשה והפופולרית שצומחת מיום ליום? כן, אנחנו מדברים על TikTok.

לאפליקציית שיתוף הווידאו הצנועה הזאת יש למעלה מ-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם, והיא לא מאטה בקרוב.

אתם מבינים , בעולם של היום של טווחי הקשב הם קצרים ביות ולאף אחד אין זמן או כוח לקבל ערימות של מידע ,הסרטונים הקצרים, ההעשרה בידורית ומיקרו למידה תפסו את מרכז הבמה, התאכלס הוא המלך…

מה זה TikTok?

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף תוכן וידאו קצר, כולל סרטוני מוזיקה, מערכונים קומיים ואתגרים.

TikTok ידועה בעיקר בתכונת ה"לולאות", שהם סרטונים קצרים, בעלי לולאה אוטומטית, באורך של כ-15 שניות ומשמשים בדרך כלל לתכנים קומיים או העשרתיים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים להוסיף מוזיקה, טקסט, גרפיקה ואפקטים מיוחדים אחרים ללולאות שלהם.

ישנה גםאופצייה למשתמשים ליצור תוכן ארוך יותר עד 60 שניות , כולל סרטונים מקוריים קצרים, קליפים קצרים ושידורי לייב.

TikTok נוסדה על שרידיה של אפילקציית הריקוגים והליפ סינק  musical.ly, אפליקציית וידאו פופולרית נוספת בפורמט קצר.

ל-TikTok יש יותר מ-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם, כולל ידוענים, מותגים ואישי ציבור.

 

מה זה טיקטוק ?
מקור תמונה: Unsplash

כיצד להשתמש ב- TikTok for Business

TikTok היא הפלטפורמה המושלמת להגיע לצעירים ולבני דור ה״x" , שמבלים יותר ויותר זמן בפלאפונים שלהם.

למעשה, מחקרים מראים שצעירים מבלים יותר זמן במדיה חברתית מאי פעם, כאשר TikTok היא האפליקציה המועדפת עבור רבים.

בנוסף, TikTok הוא בהחלט מקום שבו עסקים יכולים להשתמש כדי להגיע לקהלים, מותגים ולקוחות חדשים.

אתם מבינים  TikTok נגישה לכולם, והיא גדלה בקצב מסחרר. יתרה מכך, TikTok מאפשרת לעסקים ליצור תוכן מקורי, וזה יתרון עצום.

בשימוש יעיל, TikTok יכולה לעזור לכם להרחיב את  טווח הגעה והמעורבות, לייצר לידים ולהניע מכירות.

הנה כמה דרכים שבהן אתם יכולים להשתמש ב-TikTok לעסקים שלכם.

צרו תוכן בחינם

אם אתם מעוניין להציג את המותג שלכם מול קהל TikTok, חשוב להבין שלאפליקציה יש אפשרויות פרסום בתשלום.

המשמעות היא שאתם יכולים להשתמש בכסף כדי לקדם את התוכן שלכם.

אבל קחו בחשבון שזה עשוי להיות קצת אתגר עבור מותגים שלא דוברים את ה״שפה״ של הטיקטוק.

תוכן שלא עובגד באופן אורגני בפלטפורמה יתקשה להצליח גם באופן ממומן.

עם זאת, אם יש לכם ראש יצירתי, אתה יכולים ליצור תוכן TikTok מקורי בחינם שיכול לעזור לכם להגיע לקהל גדול.

אם אתם מחפשים לבנות את המותג והנוכחות שלכם באפליקציה, חשוב ליצור תוכן שרלוונטי לקהל שלכם.

לדוגמה, אם אתה מוכרים מוצרי מזון, אתם יכול ליצור תוכן הכולל מתכונים, עובדות תזונתיות והוראות בישול.

לחילופין, אם אתם בתעשיית האופנה, תוכלו ליצור פוסטים הקשורים לאופנה כמו טיפים לסגנון והמלצות למוצרים.

זכרו, ל-TikTok יש קהל נוער גדול אם עם זאת גם קהל בוגר יותר שבא ל״בקר״ באפליקציה בכדי לקבל מנה של הפוגה בידורית ומשעשעת.

רכישת מודעות ממומנות בטיקטוק

בעוד ש-TikTok  מציע אפשרויות פרסום בתשלום, מותגים ועסקים רבים משתמשים בפלטפורמות של צד שלישי כדי לקדם את עצמם באפליקציה.

זוהי דרך מצוינת להגיע לקהל שלכם ב-TikTok ועשויה להיות נחוצה אם אין לך זמן או משאבים לייצר תוכן מקורי.

אם אתה מתכננים לרכוש מודעות ממומנות באפליקציה, חשוב שתעשו את המחקר שלכם תחילה.

חקרו את התחרות, אילו מותגים מפרסמים כעת ואיזה תוכן מהדהד עם הקהלים.

אתם יכול גם לחקור האשטאגים וטרנדים פופולריים באפליקציה כדי להבין טוב יותר  מה עובד עם קהלים מעורבים.

על ידי הקדשת זמן להבין את קהל TikTok, אתם יכול להגדיל את הסיכויים שלכם להצלחה.

נצלו אירועים ותאריכים ביומן

בדיוק כמו כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת, ישנם אירועים ב-TikTok שיכולים לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם.

לדוגמה, אתם יכול לנצל חגים, תאריכים חשובים ואירועים מיוחדים כדי ליצור תוכן רלוונטי למותג.

אתה יכולים גם להשתמש בחגים כדי ליצור תוכן שפונה לקהל TikTok, כגון ממים מצחיקים, GIF וסקרים.

זכרו, ל-TikTok יש קהל גדול, והאפליקציה נמצאת בשימוש כל השנה.

אתה יכול גם להשתמש באירועים מיוחדים כדי ליצור תוכן ממומן.

לדוגמה, אם אתם עוסקים בתחום המזון, אתם יכול ליצור תוכן כדי לחגוג את את חנוכה, טו בשבט או כל חג אחר עם אוכל מתאים.

לסיכום

בעולם של היום של טווחי קשב קצרים  עומס מידע, התאכלס והמסרים הקצרים שולטים.

TikTok, אפליקציית שיתוף וידאו צנועה עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם, היא הדוגמה המושלמת למגמה זו.

TikTok היא המקום המושלם עבור עסקים להגיע לצעירים ולבני  דור ה״x", אשר מבלים יותר ויותר זמן בטלפונים שלהם.

בשימוש יעיל, TikTok יכולה לעזור לכם להרחיב טווח הגעה ומעורבות, לייצר לידים ולהניע מכירות.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp