1. מודעות למותג
מותגים ועסקים מקבלים כיום אלפי חשיפות ביום ב- TikTok. מאז הקמתה מותגים מסוגלים ליצור תוכן המהדהד עם קהל היעד שלהם ולצבור מודעות למותג. מותגים יכולים להשתמש ב-TikTok כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם וליצור קשר עם הלקוחות שלהם.
מותגים יכולים לשתף את הסיפורים שלהם ולהתחבר למעריצים שלהם.
מותגים מסוגלים לבנות מערכות יחסים עם העוקבים שלהם וליצור התרגשות סביב המותגים שלהם.
2. אחוז אינראקציה גבוה
משתמשי TikTok אוהבים לעסוק במותגים. משתמשים יכולים ליצור אינטראקציה ישירה עם מותגים ולקבל תשובות לשאלות שיש להם לגבי המוצר או השירות. מותגים מסוגלים לספק מידע לעוקבים שלהם ולהגביר את המעורבות. מותגים מסוגלים לעודד שיחה בין העוקבים שלהם למותג שלהם.
3. ויראליות
סרטונים ויראליים פופולריים מאוד ב-TikTok. סרטונים שהופכים לוויראליים משותפים לרוב על פני פלטפורמות מדיה חברתית והופכים לנושא מגמתי. סוגים אלה של סרטונים מצוינים לבניית מודעות למותג ולהשגת חשיפה למותג.
4. שיווק משפיענים
משפיענים הם מהכוכבים הגדולים ביותר ב-TikTok. משפיענים מסוגלים להשפיע על העוקבים שלהם ולהניע מכירות עבור המותג שלהם. משפיענים מסוגלים להגיע למיליוני אנשים ולעזור להם לקבל החלטות רכישה. משפיענים מסוגלים לצבור אלפי עוקבים ולהתחיל להרוויח כסף מהפופולריות שלהם.
5. שירות לקוחות
שירות לקוחות הוא משהו שחברות רבות נאבקות בו. לקוחות מצפים לשירות לקוחות 24/7 ורוצים לדעת איך ליצור קשר עם החברה אם הם זקוקים לסיוע. מותגים יכולים להציע שירות לקוחות ב-TikTok. מותגים יכולים להגיב להערות ולשאלות מהעוקבים שלהם ולענות על כל דאגה שיש להם. מותגים מסוגלים להראות ללקוחות שלהם שאכפת להם ומוכנים לעבוד איתם.
6. מכירות
מכירות הן יתרון עצום בשימוש ב- TikTok. מותגים מקדמים את המוצרים והשירותים שלהם ומעודדים את העוקבים שלהם לרכוש את המוצרים שלהם. מותגים מסוגלים למכור את המוצרים והשירותים שלהם ישירות לעוקבים שלהם. מותגים יכולים לקבל משוב מהעוקבים שלהם ולשפר את המוצרים והשירותים שלהם.
7. מבצעים
מבצעים הם חלק גדול מ-TikTok. מותגים חולקים מבצעים והנחות עם העוקבים שלהם. מותגים מציעים דוגמיות ומתנות בחינם. מותגים מסוגלים לקדם את המוצרים שלהם ולחלק פרסים. מותגים מסוגלים לתגמל את העוקבים שלהם על שהם נאמנים להם.