איך להיות וויראלי בטיקטוק? 4 כללי אצבע שאתם חייבים להכיר

מותגים רבים מנסים לקבל חשיפה דרך פירסום ממומן, או בעזרת סרטונים שאינם תואמים את הפלטפורמה מבחינה רעיונית, ויזואלית ושאינם עומדים בכללי השפה הטיקטוקרית.

הדרך האורגנית היא הרבה יותר וויראלית, אותנטית וחינמית כמובן. הקהל בטיקטוק אומנם צעיר, אך הרבה יותר מתוחכם ומזהה תוכן ממומן/ שאינו תואם את הפלטפורמה תוך שניה וגולל אותו הלאה בפוריו. אז מה מומלץ לעשות?

1. תפסו אותם בשנייה הראשונה 🎣

חשוב לתפוס את הצופים ולרתק אותם בשנייה-שתיים הראשונות! לצופים בטיקטוק ישנם זמני קשב קצרים ביותר, ואם לא תפסתם אותם בשנייה הראשונה- הם יגללו את הסרטון הלאה בפוריו. אם התוכן שלכם ארוך, מומלץ לפצל אותו למעין סדרה של מספר סרטונים.

2.טרנדים📈
המשתמשים בפלטפורמה מחקים אחד את השני דרך אתגרים וטרנדים שבאים והולכים על בסיס שבועי. תעקבו אחרי הטרנדים הקיימים ותקחו בהם חלק פעיל עם סרטונים שמביאים את הפרשנות האישית והמקצועית שלכם לטרנד. חשוב לעמוד בקצב של הטרנדים, ולקחת בחשבון ששימוש בטרנד ישן- עובד פחות טוב מטרנדים עדכניים. הצופים נחשפו אליו עשרות פעמים ולכן ידפדפו אותו הלאה בפוריו.
3. משוב 💬
חשוב ליצור אינטראקציות עם הקהל שלכם ולתת תחושה של קרבה, שיש מישהו שנותן להם מענה ומתייחס אליהם.
תשאלו שאלות, תבצעו הגרלות ותעלו ללייב. ככל שהצופים ירגישו קשר חזק יותר לעמוד שלכם, כך הם גם יחזרו לצרוך את התוכן שאתם מעלים, ותצברו קהל עוקבים נאמן ועקבי.

4. כיף ! 😊
טיקטוק מאוד שונה מאינסטגרם ומפייסבוק! באינסטגרם ישנו דגש על סטטוס ונראות, התוכן צריך להיות מאוד מלוטש ונקי.
בטיקטוק רצוי להיות אותנטיים, בלי יותר מדי מסיכות או תחכום.
רוב המותגים שהצליחו בטיקטוק, עשו זאת בזכות זה שהם הראו את הצדדים האנושייים והפחות ״מעונבים״ שלהם. אל תיקחו את עצמכם יותר מדי ברצינות, ופשוט תהנו!.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp