קידום טיקטוק

קידום טיקטוק

קידום TikTok: מדריך מקיף
מבוא לקידום TikTok
TikTok כבש את העולם בסערה, והפך לשחקן מרכזי בפלטפורמות המדיה החברתית. עם פורמט הווידאו הקצר והתכונות הייחודיות שלו, זוהי פלטפורמה מצוינת לעסקים ולאנשים פרטיים לקידום המותג שלהם. במדריך זה, נדון באסטרטגיות שונות כדי למקסם את מאמצי הקידום שלך ב-TikTok, החל מביסוס הנוכחות שלך ועד לשיתוף פעולה עם אחרים ושימוש במודעות TikTok.

הקמת נוכחות TikTok שלך
צור פרופיל חזק
הרושם הראשוני חשוב, ובגלל זה אתה צריך פרופיל חזק ומושך. בחר שם משתמש קליט וודא שתמונת הפרופיל שלך מייצגת היטב את המותג שלך. כתוב ביוגרפיה ברורה ומרתקת שמדגישה את נקודות המכירה הייחודיות של המותג שלך וכוללת מילות מפתח רלוונטיות כדי להקל על המשתמשים למצוא אותך.

פתח את אסטרטגיית התוכן שלך
קידום מוצלח של TikTok מתחיל באסטרטגיית תוכן מוצקה. התמקדו בהיבטים הבאים:

דע את הנישה שלך
הבן את קהל היעד שלך וצור תוכן המהדהד איתו. ככל שהנישה שלך ספציפית יותר, כך יהיה לך קל יותר לבלוט ולמשוך את העוקבים הנכונים.

השתמש ב-Tashs Trends
הישאר מעודכן בהאשטאגים פופולריים ושלב אותם בתוכן שלך. זה יכול להגדיל את הנראות שלך בפלטפורמה ולעזור לך להגיע לקהל רחב יותר.

שמור על עקביות
פרסם באופן קבוע ושמור על נושא עקבי בכל התוכן שלך. זה עוזר לבסס את זהות המותג שלך ומשאיר את הקהל שלך מעורב.

שיתוף פעולה עם אחרים
שותף עם משפיענים
למשפיענים יש קהל עוקבים גדול והם יכולים לעזור להגביר את טווח ההגעה של המותג שלך. זהה משפיענים בנישה שלך ושתף איתם פעולה כדי ליצור תוכן מרתק שפונה לקהל שלהם.

הצטרפו לאתגרים ודואטים
השתתף באתגרים ודואטים פופולריים כדי להציג את היצירתיות שלך ולהגיע לקהלים חדשים. זה גם יכול לעזור לך ליצור קשר עם יוצרים אחרים ולהגדיל את הסיכויים שלך להופיע בעמוד "בשבילך" של TikTok.

שימוש במודעות TikTok
סוגי מודעות TikTok
TikTok מציעה פורמטים שונים של מודעות, כולל:

מודעות בתוך הפיד: אלו מופיעות בעדכונים של משתמשים כשהם גוללים באפליקציה.
האשטאגים ממותגים: זה מאפשר לך ליצור האשטאג ייחודי למותג שלך, שבו משתמשים יכולים להשתמש בסרטונים שלהם.
אפקטים ממותגים: צור אפקטים מותאמים אישית שמשתמשים יכולים ליישם על הסרטונים שלהם, לקדם את המותג שלך בצורה מהנה ומרתקת.
יצירת מודעות TikTok יעילות
כדי להפיק את המרב ממודעות ה-TikTok שלך, שקול את הדברים הבאים:

תוכן מושך תשומת לב
ודא שהמודעות שלך מושכות מבחינה ויזואלית ומשכו את תשומת הלב של הצופה באופן מיידי. השתמש באיכות חזותית, סאונד

אפקטים, וסיפור סיפור מרתק כדי ללכוד את העניין שלהם.

נקה קריאה לפעולה
כלול במודעות שלך קריאה לפעולה (CTA) ברורה ומשכנעת. זה יכול לעודד משתמשים לבקר באתר האינטרנט שלך, להוריד את האפליקציה שלך או לעקוב אחר חשבון TikTok שלך. הקל על המשתמשים להבין מה אתה רוצה שהם יעשו וכיצד הם יכולים להפיק מכך תועלת.

מעקב אחר ההצלחה שלך
TikTok Analytics
TikTok מציע ניתוח מובנה עבורך כדי לעקוב אחר ביצועי החשבון שלך. עקוב אחר מדדי מפתח כגון צפיות, לייקים, תגובות, שיתופים וצמיחת עוקבים. התובנות האלה יכולות לעזור לך להבין איזה תוכן מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך וליידע את אסטרטגיית התוכן העתידית שלך.

התאמת האסטרטגיה שלך
בהתבסס על הניתוח שלך, בצע את ההתאמות הנדרשות באסטרטגיית התוכן שלך. נסה עם סוגים שונים של תוכן, זמני פרסום והאשטאגים כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור המותג שלך. חידד באופן מתמיד את האסטרטגיה שלך כדי לייעל את מאמצי הקידום שלך ב-TikTok.

סיכום
קידום TikTok יכול להיות כלי רב עוצמה להגדלת הנוכחות של המותג שלך וליצירת מעורבות עם קהל היעד שלך. על ידי התמקדות ביצירת פרופיל חזק, פיתוח אסטרטגיית תוכן, שיתוף פעולה עם אחרים, שימוש במודעות TikTok ומעקב אחר ההצלחה שלך, אתה יכול להפיק את המרב מהפלטפורמה הפופולרית הזו. הישאר גמיש והתאם את האסטרטגיה שלך לפי הצורך כדי למקסם את התוצאות שלך.

שאלות נפוצות
באיזו תדירות עלי לפרסם ב- TikTok למעורבות מרבית?
אין תשובה חד-משמעית, שכן היא תלויה בקהל ובתוכן שלך. עם זאת, המלצה כללית היא לפרסם לפחות פעם ביום כדי להשאיר את העוקבים שלך מעורבים ולהגדיל את הסיכויים שלך להופיע בעמוד "בשבילך".

מהו הזמן הטוב ביותר לפרסם ב-TikTok?
הזמן הטוב ביותר לפרסם ב-TikTok משתנה בהתאם לקהל היעד שלך ואזורי הזמן שלו. נסה עם זמני פרסום שונים ונתח את המעורבות שלך כדי לקבוע את הזמן האופטימלי עבור התוכן שלך.

האם אוכל ליישם מחדש את התוכן שלי מפלטפורמות אחרות עבור TikTok?
כן, אבל זכור של-TikTok יש פורמט ייחודי וציפיות המשתמש. הקפד להתאים את התוכן שלך לפורמט הווידאו הקצר והתחשב בתכונות הייחודיות של הפלטפורמה, כגון אפקטים וצלילים.

האם אני צריך תקציב גדול עבור מודעות TikTok?
לא בהכרח. אתה יכול להתחיל עם תקציב קטן יותר ולהגדיל אותו בהדרגה ככל שאתה רואה תוצאות. התמקד ביצירת מודעות באיכות גבוהה ובמיקוד לקהל המתאים כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך.

איך אני יכול להגדיל את הסיכויים שלי להופיע בעמוד "בשבילך" של TikTok?
צור קשר עם הקהל שלך, פרסם תוכן באיכות גבוהה באופן קבוע, והשתמש בהאשטאגים פופולריים כדי להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בדף "בשבילך". שיתוף פעולה עם משפיענים והשתתפות באתגרים יכולים גם לעזור לשפר את הנראות שלך בפלטפורמה.

תשע דרכים פשוטות לקדם את דף טיקטוק שלכם:

פתח את TikTok והקש על הפרופיל שלך.
הקש על שלוש השורות בפינה השמאלית העליונה של המסך הראשי כדי לפתוח את התפריט.
הקש על "כלים ליוצרים" ואז הקש על קדם.
בחר את הסרטון שברצונך לקדם.
לאחר מכן, בחר את היעד לקידום הסרטון שלך.
בחר את קהל היעד שלך.
הגדר את התקציב שלך ואת משך המבצע.
בדוק את פרטי מסע הפרסום שלך.
הקש על "שלח" כדי להתחיל לקדם את הסרטון שלך [4].
על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול לקדם ביעילות את דף ה-TikTok שלך ולהגדיל את הנראות שלך בפלטפורמה.

טיקטוק הפכה לפלטפורמת מדיה חברתית פופולרית עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

תכונה אחת שעוזרת למשתמשים להגדיל את הקהל שלהם ולהגיע לעוקבים חדשים היא פונקציית קידום טיקטוק.

במאמר זה, נדון מהו קידום טיקטוק כיצד לגשת ולהגדיר קידום, העלויות שלו וכמה טיפים מועילים לתחילת העבודה.

בואו לצלול פנימה!

מהו קידום טיקטוק?

קידום טיקטוק היא פונקצייה המאפשרת למשתמשים להפוך את הסרטונים שלהם למודעות ישירות מתוך האפליקציה.

זה יכול לעזור למשתמשים להגיע לקהלים חדשים של טיקטוק, לבנות קהל עוקבים ואפילו להביא תנועה לאתר שלהם.

קידום סרטוני הטיקטוק שלכם מכוון לקהלים רלוונטיים כדי לעמוד ביעדים העסקיים הרצויים שלכם.

גישה לקידום TikTok

ישנן מספר דרכים לגשת לתכונת הקידום ב-TikTok:

הגדרות וידאו: אתה יכול להשתמש בהגדרות הווידאו כדי לגשת לתכונת הקידום [2].
Business Suite: ניתן לגשת לתכונה זו גם דרך Business Suite [2].
כלי יוצר: לחלופין, אתה יכול לגשת לקידום דרך כלי היוצר ב-TikTok [5].
הגדרת קידום מכירות של TikTok

בעת הגדרת קידום TikTok, תצטרך לבצע את השלבים הבאים:

בחירת הסרטון שלך: בחר את הסרטון שברצונך לקדם [5].
בחירת יעד קידום: בחר את היעד לקידום הסרטון שלך, כגון הגעה לקהל רחב יותר או תנועת גולשים באתר [5].
הגדרת תקציב: קבע את התקציב וציר הזמן עבור הקידום שלך [4].
עלויות קידום

ההוצאה המינימלית עבור קידום מכירות של TikTok היא $3 USD ליום, בעוד שההוצאה המקסימלית היא $1,000 ליום [4]. TikTok מספק מגוון של צפיות משוערות בווידאו בזמן שאתה מגדיר את התקציב וציר הזמן שלך. כמדד רחב, אתה יכול להגיע לעד 1,000 צפיות תמורת 10 דולר בלבד [4].

9 שלבים פשוטים לקידום סרטוני ה-TikTok שלך

הנה מדריך מהיר

לאחר שבדקה אותו עם פרופילים נבחרים במהלך החודשים האחרונים, TikTok השיקה כעת את אפשרות ה- Boost שלה לצורכי קידום עבור כל המשתמשים העסקיים, מה שאמור לסייע להם להגיע ליותר משתמשים ולהגדיל את הקהילה שלהם.

קידום טיקטוק למעשה הופך את הסרטון האורגני למודעה, באמצעותה ניתן להגיע אל קהלים חדשים, לאסוף עוקבים ולהוביל תנועה לאתר של העסק בדומה לקידום המוכר מרשתות חברתיות וותיקות יותר כמו פייסבוק ואינסטגרם.

האפשרות, כאמור, דומה ללחצן Boost של פייסבוק, המאפשר להגביר את הפוסטים על ידי הרכבה מהירה של מסע פרסום.

איך מקדמים סרטון בטיקטוק?

כאשר האפשרות זמינה בפרופיל העסקי, ניתן להשיק קידום מהיר על ידי 2 פעולות פשוטות:

  1.     בחירת הסרטון – ניתן לבחור כל אחד מסרטוני ה-TikTok  הקיימים בחשבון לקידום. ההמלצה היא להתחיל עם הסרטון שזכה עד כה לביצועים הטובים ביותר.
  2.     הגדרת הקידום – בחירת יעד לקמפיין (צפיות נוספות, ביקורים באתר או עוקבים), הגדרת תקציב, הגדרת פרק הזמן שבו יופעל הקידום ובחירת קהל היעד.

האם ניתן לעקוב אחר התוצאות של קידום טיקטוק?

לאחר אישור הקידום, ניתן לבצע צ'ק – אין כדי לראות את תוצאות הקידום, כמות האנשים שנחשפו לסרטון ועוד. הגישה לאפשרות הקידום בטיקטוק מתאפשרת דרך סמל האש בכל סרטון, דרך תפריט הכלים ליוצרי טיקטוק או דרך Business Suite.

אילו 3 מטרות שיווקיות ניתן להשיג באמצעות קידום טיקטוק?

קידום טיקטוק מאפשר לבחור 1 מבין 3 מטרות בכל קמפיין:

  1.     יותר צפיות בסרטון
  1. יותר ביקורים באתר
  2. יותר עוקבים 

איך ממקדים את סרטוני הטיקטוק לקהלים ספציפיים?

טיקטוק מאפשרת לבחור במיקוד אוטומטי, שמאפשר לאפליקציה לבחור את הקהלים שסביר שיתעניינו בסרטון על סמך צפיות קודמות של העוקבים ופרמטרים נוספים, או במיקוד מותאם אישית, שמאפשר להגדיר מאפייני משתמשים כמו גיל, מגדר, תחומי עניין וכדומה).

חשוב להבהיר, שקידום זמין רק עבור קליפים ציבוריים שלא עושים שימוש במוזיקה שמוגנת בזכויות יוצרים. 

היכן מופיעים הקליפים המקודמים?

קליפים מקודמים מופיעים בעדכונים ממוקדים של משתמשים For You עם תווית 'מקודם', מה שמסמל אותם כחלק מחשיפה בתשלום.

במה הקידום בטיקטוק שונה מהקידום בפייסבוק?

לא מעט משווקים שמתמחים בדיגיטל המליצו לא להשתמש באפשרות Boost של פייסבוק, מכיוון שכלי המיקוד מוגבלים יותר, והמליצו להשתמש בכל האפשרויות הזמינות לקידום מסעות פרסום שיש במרכז המודעות.

אין כרגע תובנה מרחיקת לכת בנוגע לקידום שטיקטוק מציעה. אולם, הסברה היא, שכלי הקידום שלה יהיו שונים ויפיקו תוצאות שונות, וכן, שהאלגוריתם של TikTok ימשיך להיות טוב מספיק כדי להראות לאנשים יותר ממה שהם רוצים לראות.

עד כמה קידום טיקטוק יעיל בפרסום?

אף אחד לא יודע בוודאות, עדיין, אך מותגים רבים השיגו תוצאות טובות עם קמפיינים של TikTok  באופן כללי, וזו יכולה להיות דרך מצוינת לחיזוק מהיר של הקליפים עם הביצועים הטובים ביותר של המותג.

אף על פי שטיקטוק נתפסת כרשת חברתית קלילה יותר בהשוואה לאחיותיה, הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב והלינקדאין, סביר להניח, שקידום סרטון בודד לא יניב תוצאה אפקטיבית כל כך. על מנת שקידום טיקטוק יהיה אפקטיבי, נדרש מהמשווק להיות עקבי, לפרסם באופן תדיר ולקדם סרטונים באופן שוטף.

למעשה, כמו בכל אפיק שיווק, גם בטיקטוק, הקהל אוהב שמחזרים אחריו, ועם שפע המותגים שנלחמים על תשומת הלב, כדאי תמיד להיות מובילים, לחפש טרנדים חדשי ולהישאר בתודעה של המשתמשים.

בין אם מטרת הסרטון היא הגדלת הטראפיק באתר או הגדלת כמות הצפיות, המשתמשים מחפשים מותג אמין ועקבי. לשם כך, אתם צריכים ארסנל של סרטונים שמתחדש באופן תדיר. משם להצלחה שיווקית, הדרך כבר תהיה יותר בטוחה.

 

 

 

 

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp